fredag 30 juni 2017

Second hand frölunda

Second hand frölunda

Jag som står bakom bloggen heter Linda Andersson och för mig är inredning , design och fotografering en livsstil och jag älskar att få plocka fram kreativiteten . Inredning av interiörer i industristil måste vara av naturliga material som. När vi dekorerar en inredning i industriell stil, måste vi se till att vi får tillräckligt med ljus. Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.


Uttråkad som jag är tänkte jag blogga lite. Nu är jag lite less på det så blev sugen på att blogga istället. En blogg om inredning ! Inläggen sker i samarbete med mitt eget företag Annelie Palmqvist Design AB. Susannes känsla för inredning.


Vår inredningsfilosofi är att möbler och inredning blir levande av mixen och. Hård industri möter mjuk trend. Kontraster är avgörande i allt. Matlagning, relationer och inredning.


Second hand frölunda

Industristil kännetecknas av råa material, ibland slitet och välanvänt, ofta obehandlat och praktiskt. Mer från bloggen. Nu har du chans att vinna snygg inredning i industristil från Jotex på Karros Drömhem. Nedan lite tips till hur du kan inreda hemma i industriell inredningsstil.


Vinn inredning i marin stil. På Karros Drömhem har du chansen att vinna snygg inredning i marin inredningsstil från Jotex. Det är endast några få personer som . Visa fler idéer om industriell stil, inredning , hem inredning. Telling Stories står för unik och personlig inredning med indisk och industriell touch. Handplockat och ofta egenimport.


Second hand frölunda

Vi är många som gärna skulle bo i en. Här på bloggen visar jag bilder från mitt hem, vardag och fest, samt bilder. På min blogg publicerar jag inredning och trender som inspirerar mig . Sidobord-Lampbord Nodic, Vägghylla-Svart, Industristil Jordglob Klocka Väggdekoration metall, Tavla Chanel, 35x50cm svart tavelram ingår, Tavla Chanel . Stol i industristil för modern och industriell inredning. Ni uppskattar ju så mycket att ha lite inredningsinlägg lite titt som tätt här på bloggen.


KöksutrustningHyllorInteriör Heminredning. Bild: via Hemnet inspiration, Svart på vitt – blogg Stadshem. Sedan en tid tillbaka går inredningen i en lantlig mix av industri -, fransk lantstil. Sedan några år tillbaka har hon en blogg där hon skriver om olika . Jag vill kombinera tegelväggen med möbler och inredning i industristil. Tittimadii: Hissgardiner av lakan Gardiner, Modernt, Inspiration, Design, Heminredning , Blogg.


Second hand frölunda

Charmigt kök i industristil. Kanske kan detta kök stå för inspirationen till någon av er som ska inreda köket på landstället i sommar? Bilder lånade från fastighetsbyran. Hos oss hittar du väl utvalda ting, stort sortiment som uppdateras ofta. Produktbeskrivning: Zinklåda i avlång modell, rustik och industri stil.


Förgyll den med massor av fina blomster, plantera mossa, kottar och lövverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.