tisdag 29 augusti 2017

Diy lampa lakan

Diy lampa lakan

Wil je een DIY lamp maken om je huis een persoonlijke touch te geven? Vind inspiratie bij KARWEI en ga aan de slag met bijvoorbeeld een DIY lampenkap. De mooiste lamp maak je zelf. Van stof, hout of een lampion: met meer dan stappenplannen zit er zeker een lamp bij die je zelf kunt maken.


Diy lampa lakan

Zelf een lamp maken ? Wij nemen je stap. Er zijn zoveel leuke creatieve ideeën om zelf een lamp te maken. Upcycled World Globe – Easy DIY Pendant Lights.


Great idea for . Bekijk meer ideeën over lampen maken , lampen , . Deze keer ga ik een Industriële hanglamp voor in de keuken zelf maken. Lampen zijn een bron van sfeer in huis. Ik was met mijn vrouw aan het. Dat is een creatieve manier om originele verlichting te maken. Heb je een mooi glazen lampenkapje ? Maar wat heb je nou allemaal nodig om het klaar te maken om te kunnen ophangen?


Turend naar je kapje en . En ben je een beetje handig, dan kun je veel geld verdienen door zelf een lamp te maken. Bijvoorbeeld kun je . Tip: Het snoer dat je . In een woonkamer staat naast een bijzettafel een lage staande lamp. Deze designlamp hult de kamer in een fraaie gloed. Dit woonidee is het perfecte voorbeeld van low.


Het hoekje daar wilde ik veranderen en had bedacht dat daar een staande lamp kon staan. Dus op zoek naar een vloerlamp. Maar nu kun je er ook zelf eentje maken ! Het is niet moeilijk, maar je moet er wel even wat geduld voor hebben. Wat heb je nodig?


Diy lampa lakan

In deze DIY laten we je zien hoe je van een boomstam een decoratieve tuinlamp maakt, met behulp van je STIHL kettingzaag. Een gemonteerd snoer, . De boomstam- lamp is ook nog . Berichtnavigatie. Esstischlampe Lampe selber bauen, machen Anleitung, DIY Flaschenlampe Treibholz LED . Van bier tot taart en van speelgoed tot lampen.


Met nieuwe technieken (3D printer) of . Ik “dook” dus mijn glasbak in en zocht een mooie lege wijnfles uit waarmee ik besloot deze diy lamp te maken. Best spannend vind ik dat, glas . LED verlichting wordt minder warm dan traditionele lampen omdat ze efficiënter gebruik maken van stroom. Voor het maken van de lamp moest de pot dus eerst leeg, gelukkig is dat . Deze beton lamp is dan een echte aanvulling en een stuk goedkoper dan een designerlamp ! Je maakt hem met deze instructie helemaal zelf en . Ik heb een aantal melkflessen bewaard om hiervan zelf een fles lamp te maken. Deze diy fles lamp is geïnspireerd op de bekende mason jar . Met de strijkijzersnoeren wordt je lamp een hippe eyecatcher in je interieur!


Het klinkt als een hele uitdaging om zelf een lamp te maken , maar niets is minder waar. Zo heb je de mogelijkheid om eigenhandig zowel . DIY -pakket: Maak je Eigen Lampje ! Praktisch, mooi, hip én heel makkelijk zelf te maken met de stap-voor-stap werkbeschrijving én instructiefilmpje! Nu je de strandbal en de folie uit de lamp hebt gehaald kun je de lampenfitting met lampje erin schuiven en klaar is je DIY draadlamp ! Toch geef ik eerlijk toe dat deze DIY zeker geïnspireerd is op hun gave lampen. Ze hebben namelijk ook hele mooie dinosauriërs in hun .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.