tisdag 21 november 2017

Blocket vedlår

Blocket vedlår

Med tre lådor på ena sidan. Alternativ som låda att lägga smutstvätt i. Välbyggd och finns utanför norrtälje nära vreta. Motala - Bild 1-Gammal vedlår med zinkade hörn Massivt trä med fack.


Antik träsoffa med vedlår. Soffgrupp 15:000kr. Sopkärl till förvaring. I onsdags 04:16. Vedlår Isskåp bänkskåp bänk skåp. Spara bevakning. Senaste, Äldst, Billigast, Dyrast. Kök, Inspiration, Hem.


Så finns det ju ett litet skåp med vedlår som jag skall göra ordentligt rent . Så vändes alla ansikten upp emot mig, där jag satt uppkrupen på vedlåren. Jag känner på mig att dom vill ha kaffe nu så jag lägger ihop blocket och lägger. Jag böjer mig fram och drar ut vedlåren , böjer mig fram och lägger i spisen, . Att ha ett ”mellanlager” med riktigt torr ved i en rejäl vedlår är guld värt i ett hus där vi.


Jag är med i en massa köp och sälj sidor på facebook, men ändå där jag själv får sålt saker är på blocket. Här åker vedlåren ut. En gammal vedlår ? Ett gammalt skåp med vedlår. Har aldrig handlat något där så jag vet . På högersida sitter ett skåp, På vänster sitter vedlåren. Skänken är i bra skick.


Det första hans elever får göra är en krok. Inte bara vedlår. Jag var på en gammal loppis igår, skulle köpa en vedlår via blocket och hamnade i loppisdrömmen!


Blocket vedlår

Söker äldre vedlår ! Skicka pm du har någon du vill sälja. Idag finns bara en liten spillra av blocket kvar på sin ursprungliga plats. Bankvalvet utanför. När det var dags att gå in från.


Bakom bordet står en gammal vedlår från vår Dalagård. Eller så köper jag någon gammal koffert eller vedlår på blocket och bygger om till hönshus, men du kan väl hjälpa mig att gräva ned hönsnätet? Vi köpte dem på blocket för 80:- styck, målade dem röda och lade täckväv i botten.


Rådjurshuvudet fyndat från Blocket. Nåja, våran tidigare byrå ligger ute på blocket och har blivit ersatt av denna. Köp satsen online (se Resouces) eller från en hälsokostaffär. Dessutom finns den gamla vedlåren bevarad och ingångsskafferiet.


Blocket , och tipsar om Jämtland och Skaraborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.