fredag 16 mars 2018

Affisch list

Jag skulle vilja ha något ställe där man kan hänga upp nya foton ett tag. Alltså inte ramar på väggen. Jag tänker mig typ ett snöre på väggen med klädnypor på. När du är nöjd med hur tavlorna ska hänga så ritar du upp tavlornas . Länka gärna en bild på er lösning om ni har tid över :) Alla tips är.


Affisch list

Metallöljett högst upp för att enkelt kunna hänga upp den på väggen. Antal bilder : st. Bildstorlek: 10×cm. Sätt ihop material och snöre till en skulptur.


Bygg, forma, knyt, knäck, vira! Häng upp skulpturen i taket och kom på ett namn. Prova att hänga ut . Jag har flera bilder som ska hänga i samma höjd på väggen, men de.


Affisch list

Jag har ett antal tavlor som ska hängas upp , men de ska hänga på exakt samma höjd. Hur lyckas jag med det när tavlorna är olika stora och snören sitter . Nedladdning på mindre än sekunder. Hänga upp bilder att välja blan utan krav på medlemskap. Tråden kanske är ett gammalt hampsnöre som knappt hänger ihop. Ett billigt sätt att hänga upp affischer och andra enklare bilder utan att rama dessa, är en . Vill du hänga upp dina foton på ett smart sätt?


Klämmorna går att flytta upp och ner. Ska du hänga upp tavlor? Ett snöre , några klädnypor, en tofs och några bilder. Här är tipsen för att hänga upp tavlor utan att förstöra tapeten i onödan. Hur hänger jag upp en ram på rätt sätt?


Man kan även använda lite maskeringstejp eller ett snöre för att skapa en. Med ett par tips blir det barnsligt lätt att hänga upp ramar och bilder. Ett grovt snöre och några klämmor.


Så enkelt är knepet! Inga ramar, inget mäta, sätta sträck och hänga rakt. Snöret från vägg till vägg är vackert . Blev lite inspirerad av det och ville få upp fler av mina bilder i mitt rum, så nu hänger dom där i klädnypor på ett snöre ! Det var svårt att . Från början presenterades kokedama liggande på fat, men idag är det väldigt populärt att hänga upp mossbollarna i snören. Här förklarar vi steg för steg hur du.


Affisch list

Hundben upphängt på snöre med små svartvita paket. Sedan är det bara att hänga upp paketen med presentsnören. Jag gjorde en liten gudie med egna bilder i vintras. De blir som små ljuspärlor på ett snöre och tillför såväl ett intressant blickfång som lite lagom med ljus. Genom att hänga upp grejer som inte är platta får du – förutom djup – ett intressant blickfång.


Köp online FOTORAMAR ATT HÄNGA PÅ SNÖRE MED. Antik gjutjärns krock i fint antikt skick, perfekt att hänga upp sleven på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.