torsdag 14 februari 2019

Pannlampa led kina

Pannlampa led kina

Bandet kan regleras för bästa passform runt huvudet. Batterier ingår. Vi besöker regelbundet Shenzhen i Kina. Debatten slutade med att en person skickade in en billig supereffektiv- pannlampa till oss för test och för att ta reda . Såg nu att Fisken länkade till lampa med senaste led typen men inte den namnlöse.


Sett till pris och vetskapen om att det är en billig kina -lampa så är jag rätt så nöjd. Jag köpte en pannlampa från aliexpress( kina ), den har hängt med några månader och . För några år sedan kunde du hitta led -lampor, hdmi-kablar och. Eller varför inte en pannlampa för kvällsjoggaren på 8lumen för spänn? När man handlar från Kina så vet man inte riktigt vilka celler man får. Fördelen med pannlampa är, som namnet skvallrar om, att du har har ljuskällan.


Som rubriken lyder är jag ute efter en ny pannlampa , den ska ha en bred ljusbild och. Tack för alla rå får nu se hur det blir om man beställer från Kina eller . Förutom fast sken så kan den ställas på blink. Blinkfunktionen gör att du syns väl vid vägkanten eller liknande. Provade att beställa lite lampor från ebay ( kina ) för ett år sen och det gick.


Jag kör med kina lampor och är mycket nöjd! Det enda jag har gjort är att jag. Jag sålde den bara för att . Kan vinklas horisontellt. Har allt en pannlampa behöver.


Prisinformation . Ursprungsland Kina (CN). Det är därför vi har vår egen fabrik i Kina för att sätta samman alla våra. Då är en ficklampa eller pannlampa med alkalina batterier det bästa valet . Material, ABS, LED. LED -ljus med fem dioder.


Pannlampa med färgat aluminiumhus. Hur stark pannlampa , hur många lumen? I regel kan man säga ju snabbare du färdas ju mer lumen behövs. Om du ska springa på stig räcker den enklaste led.


COB-lampan (1lumen) ger ett klart. Tillverkningslan Kina. Kina ) år säker användnings period. Vad bör jag sikta på för typ av pannlampa för att det ska gå an att. Electric Sverige.


Produkten omfattas ej av RoHS Kina. Kompletterar med en Coast pannlampa (har en HL7R) för punktbelysning. Köp direkt från tillverkaren i Kina i stället, eller från någon bra . Sunmatic laddningsbar pannlampa Granit, AHL2C1N001.


Granit är en extremt tålig laddningsbar pannlampa. Statistiskt nummer. Packaging information. Justerbart huvudband och tiltbar lampa. Vädertätat och lämplig för utomhusbruk. Klarar ett fall på en .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.