fredag 7 juni 2019

Frontbåge transporter t4

Frontbåge transporter t4

Tillverkat i högglanspolerat rostfritt stål utav högsta . Frontbågen är tillverkad i högpolerat rostfritt stål. Rörens diameter är 60mm . Manufactured of high polished Stainless steel of highest quality . Tvärgående rör på bilden köps separat. Våra frontbågar är modellanpassade unikt för varje bilmodell som monteras mycket enkelt på bilen.

Frontbåge transporter t4

En frontbåge lyfter intrycket av bilens front – gör bilen . Detta objekt säljs på uppdrag av ett företag. Den här produkten är EU-godkänd. Report iteReport this item . Välj alternativ . Transporter tellr ttror jag men se går å göra egna fästen säkert. Chrome Under Rear Trunk pcs. Steel (Double Door).

Kaikki asennustarvikkeet kuuluu ja asennusohjeet tuleemukana. Meillä on vuoden takuu . Tänkte bygga en till min polo men vet inte riktigt hur jag ska fästa den. Hur är det på tex VW caddy, . Installationen sker busenkelt med dubbelhäftande 3M-tejp ovanpå origina.

Frontbåge transporter t4

TDI Pickup (102hk) -open body delivery van, year of. Kabel för dessa är fördragen och dold i bågen. Rejäl frontbåge till Jeep Wrangler JK. Ett måste för terrängentusiasten. Kamabågen är tillverkad i blankpolerat rostfritt stål med fästen för extraljus.

TTurbo Sedan 05. Fotsteg bak DUBBEL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.