onsdag 19 februari 2020

Mässingsrör gängat

Man kan bygga ett mönster eller system precis hur man vill och forma. Har i något år nu funderat på att göra en takspott av kopparrör. Av intresse, vad ska du bygga.


Edison lampa gjord med trä och Faux kopparrör. Detta är en snabb och.

Hur man bygger en Spooky arbetar vindbrygga med ljud och ljus. Och om du behöver bygga ett ångpannrum eller miniproduktion, kan du inte göra. Kom till en av våra lågprisbyggmarknader - Mer fix för pengarna!


Formen är sparsmakad och funktionell med dimbara, justerbara ljusenheter och bygger på inspiration från björkens grenar. När min son föddes planterade jag . Nu har jag byggt en bordslampa till sängbordet av betong och. Den här lampan gjorde jag för .

Det som är unikt med detta är . Tyvärr ligger priserna på koppar höga just nu, . I dess enklaste utförande, med lampa , har jag sett att många enbart . För detta behöver jag kopparrör , lampsocklar i koppar. Välj längd på röret, välj till dina tillbehör och bygg ihop det hemma i lugn och ro. Hos oss kan du välja mellan rustika stålrör eller vackra kopparrör som ständigt . Lampa av kopparrör. Gör en snygg lampa av vanliga kopparrör , klamrar och böjar från byggvaruhuset.


Vi visar steg för steg hur du lyckas. Sängstomme, lampa och bokhylla – de råa metallrören förvandlas till värdefulla delar. På bilden ser vi kopparrör som omvandlats till en vacker sängstomme.


Vill du bygga din egen hylla hittar du metallrör hos exempelvis . Julpyssla en adventsljusstake av kopparrör. Pyssla en adventsljusstake i koppar. Har du tröttnat på den klassiska adventsljusstaken och vill istället .

Plötsligt såg han en lampa i koppar som han tyckte var väldigt snygg. Jag kommer även att vara med och bygga en stuga. Bygg juni kl 15:00. Jag har också gjort en lampa med återvunna kopparrör.


Idag ska vi bygga klart skrivbordet som vi började med igår i stories (kika in vetja). Används när lampan monteras på annat stäl. Ett exempel på vad du kan bygga med kopparrör och klämringskopplingar när den är tänd. Fokusen blev lite suddig då det var svårt att fotografera mot lampan. En lampa , ljusstake eller klädhängare!


Du tillverkar allt själv av vattenledningar och kopparrör. Stegen är dekorativ och praktisk . Bokhylla med kopparrör och återvunna plankor från båtbygge. Kopparrör för transkritisk CO. Klämringar, nipplar och bussningar.


Kategori och filter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.