tisdag 28 april 2020

Kattbädd rusta

Din katt är värd en skön kattbädd. Upptäck våra sammetslena djurbäddar med höga mjuka kanter och värmande liggdel i teddy. Våra prisvärda kattsängar av . Djurbädd Igloo med dekorativt tassformat fönster. Mått: 47x35xcm.


Passande som sovplats för mindre husdjur. Tvådela monteras lätt ihop . Eller kanske en kattbädd av hög kvalité i mjukt material? Oavsett vad du önskar har vi det du söker. I vårt breda sortiment hittar du olika märken bland kattmat . Vi har flera snygga kattbäddar för katten att ta en tupplur i! Snygg design från Crater Dot, kattgrottor, sovpåsar, kattbäddar , elementsängar . Vi önskar kattbäddar och kattbågar Halva priset på bädd hos Rusta just nu.


Har du vägarna förbi en Rustabutik köp gärna en bädd till våra. Tur jag inte visste det innan jag åkte till månadsbesöket på Rusta. För dig som gillar att sy kattbäddar finns beskrivning påKattstatus sysida: Om du inte alls kan sy, finns mjuka fleecefiltar på t ex Jysk, ÖoB, Rusta mfl som du kan . Kattbädd - Lugnande Hundbädd.


Trixie Dog Bed Elsie Round Place To Rest Grey - Calming Pet Bed. Pris 3kr 1kr. Nypris 1kr i Rusta säljes för 100kr. Bor i Halmsta men här finns ju de flesta stora affärer som finns i resten av landet.


Tittat lite på rusta , men de verkar inte ha några. Inuti finns en brun kudde i sammet. Himla fiffigt att den kan användas som pall också. D jag köpte min på rusta för typ kr bara haha!


Och både mina två kattbebisar tycker så himla mycket om den, och den göt mig riktigt jäkla glad. Plocka fram ditt gamla garn och köp en billig sisalmatta på Rusta för nu ska här pysslas! Den här gången besökte vi Jula och Rusta. På Rusta köpte jag en prasseltunnel för katter och en kattbädd. Nu är det snart fullt under våran . Elementhängd kattbädd.


Lite fler fleecefiltar till fröken blev det också, bla en jättefin lila! Ska försöka hitta en fin vaxduk som jag ska nita över . Dogman HighMeat Korvar Biff 80g. Vi har gott om kattbäddar men jag kunde inte låta bli att köpa ett litet tält (bild lånad från Rusta ) till Jivara. Ja ni går helt enkelt till Rusta och köper lite packpapper, prima säng och.


Kattbädd rusta

Hajgap kattbädd – Hur cool är inte denna kattbädd , vem vill inte bo . Har man valt att sy sin kattbädd med olika tyg på in– och utsidan kan man här. Toppen på kabeltrumman har jag klätt med en ullig filt som jag köpt på Rusta för. Nu har jag också köpt reagarn från Rusta.


Det blev nystan av garnet Helen. Det är ett akrylgarn för stickor 4-och varje nystan väger 50 . Och jag fann bland annat allt detta på välfyllda lågprisvaruhuset Rusta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.