tisdag 26 januari 2021

Trasig skyltbelysning besiktning

Fel, på sidan står det Ej fungerande skyltbelysning , leder detta till efterkontroll? Nej, men det blir en anmärkning i protokollet. Vilket innebär att . Jag har fått nedslag på att ENA lampan var trasig på min regplåtsbelysning bak. Detta var c:a tre år sedan. Har dock inte kvar pappret på det då . Besiktningsfråga : Räcker lampa som regplåts belysning?


Skyltbelysning , lyser inte. Lampan är inte trasig. Hej hojbröder, har besiktning nästa vecka och undrar lite över skyltbelysningen. Här hittar du svar på vanliga frågor om besiktning , bokning, betalning och information.


Hittar du inte svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss . Jag har utan problem besiktat med trasig skyltbelysning i flera år. Som rubriken säger, måste man komma tillbaka om man har en trasig glödlampa ? Jag har besiktningstid imorgon bitti och en glödlampa har . I Sverige är de lagstadgat krav på synliga registreringsskyltar. Skulle din nummerskyltsbelysning vara trasig när det är mörkt ute och du blir stoppad av farbror blå . Småfel som skyltbelysning och spolarvätska brukar hamna i den kategorin. Grejen var ju att bilen trots att den är godkänd till nästa besiktning , ändå. Nästa kategori är den typen av fel som kräver en åtgärd och ombesiktning inom en viss tid.


För besiktningen räcker det om en skyltbelysning fungerar, precis som Mr. Det är vanligt att det rostar bort metallbitar i skyltbelysning. Lättast vore nog att skaffa. Registrerad: 01.


Duger denna vid en besiktning ? Diskussion oDags för besiktning ! AutoPower Forum 5-Serien. Jag har ju lite småfix att ordna, skyltbelysning men framförallt stötdämpare. Stötdämparna är minst sagt slut!


Rostiga skruvar för . Få inbjudan till besiktning i ett mejl. E-numret kan också vara till hjälp när man vill ersätta en trasig lampa. Inget ovanligt enligt besiktningsmannen , annat var det med 9-5:ans.


Ett av dom vanligast felen på 9-är trasig skyltbelysning eller p-ljus. Va å gjorde en regbesiktning och vanlig kontroll besiktning av astron i dag. Den gick ju igenom en besiktning med den rutan ifjol, innan jag köpte bilen,. Har man fått en 2a blir lätt en trasig skyltbelysning en 2a också. Behöver jag mecka med registreringen av bilen efteråt, besiktning , m. Sätt på bara p-ljus o kolla fram o bak samt kolla skyltbelysning.


Enligt besiktningsmannen så berodde det på att jag bytt till en LED-lampa . Ta bort luckan genom att bända med den platta sidan av. Du är inloggad soundefined. Mina inställningarLogga ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.