fredag 10 mars 2017

75W xenon extraljus

Färdig xenonkonverterade extraljus från SIM eller NBB , eller så köper du dem som gör det själv för att spara pengar. Technical Information Power consumption: 75W Supply voltage: 9. Extraljus stag (Runda eller platta). Volvo XCwith 3x 75w NBB 2xenon.


75W xenon extraljus

Sedan tidigare är min referens NBB 2med 75w xenon med bred ljusbil men jag funderar på om något nytt och intressant finns på . Fina extraljus med 75w xenon stenskottskydd samt stag billigare vid snabb affär - tar swish eller kontant finns i fagersta. Köp extraljus med snabb leverans, 1-dagar, allt på eget lager – Vi sätter kunden i fokus. Vilken effekt, 55W 60W, 75W 100W ? Xenonkungen Logotyp. Varje kit innehåller st ballaster, st xenonlampor samt kablage.


Levereras med keramiska 75W lampor. Du kan även köpa ett delat kit om du har exempelvis extraljus. Specifikation Watt drivdon.


75W xenon extraljus

Spänning : 9-volt . När jag slår på dem hostar motorn till (kolla in klippet vid länken). Ibland tänds de inte alls. Klarar upp till 3st 75w xenonkit - 40A relä och 30A säkring. Startströmmen som ska starta upp xenonsystemet anslutes till pluskabel pararellkopplat till den . Hur många extraljus klarar ett elsysten?


Ska jag välja 55W exenon eller 75W exenon? Har beställt st 75W xenonkit till min NBB Alpha 2från xenonkungen idag. Som ska montera på V70N D5. Passa på köp en extraljuskabel . Bygg om dina halogen extraljus till xenon.


75W xenon extraljus

Avsedd att användas tillsammans med separat . Stilren ljusramp med mörk optik! Ramlös lins, slimmad utformning och fantastisk . Vi har ett brett sortiment av LED extraljus belysning av hög kvalitet till. En av våra storsäljare! A wide variety of lightstorm xenon hid 75w.


Ett tåligt extraljus av hög kvalité med lamphus NBB Alpha 2från Nordisk . Video visar en 75w xenon konvertering av halogen extraljus i en trippeluppsättning. Med xenonlampor brände ljuset iväg hela 8meter - med tre lux! Jag har köpt mina . Det slår med hästlängder allt vi mätt upp i vårt ljuslaboratorium. Då kan det vara värt att utrusta bilen eller lastbilen med extraljus. Swedol har ett brett utbud av extraljus , med olika ljuskällor.


Det finns både xenon - extraljus , . Förstör man lyktorna eller funkar det bra, tänkte typ 75W xenon. Osram LEDriving MX1LED extraljus. Så mitt råd skulle vara att xenonkonvertera till tex 50W eller kanske 75W xenon. Lightforcebutiken.


Användarvisningsbild. Komplett ombyggnadssats för stycken lampor. Klicka på bilderna för att göra dom större!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.