fredag 2 mars 2018

Lightinthebox kundtjänst

Läs vidare för att få mer information: . Klicka på knappen nedan för att se din beställningslista och välj en specifik order för att kontakta kundtjänst. Skapa ärende för min beställning . Kundservicesupport. När du väl är inloggad är . Köp Bekräfta Ditt Telefonnummer för grossistpriser, med fantastiskt låga fraktkostnader och snabb leveranstid!


Ship to : United States. Trots kontakt med kundtjänst vägrar de avbryta order och kräver att jag ska betala för att de sen ska betala tillbaka pengarna ifall jag skickar kvitto på tullavgift. Jag beställde varor och betalade för leverans inom - arbetsdagar.


Efter dagar för jag idag besked att mina varor är i Hongkong. Category: Shopping. Requires iOS 10. Hos Rabattkalas. Om man vill komma i kontakt med företagets kundtjänst kan man göra det genom att fylla i ett frågeformulär . Välj valuta: ₩ KRW . Det finns ingen kundtjänst du kan tala med annat än via deras meddsida och efter vad jag har hittat på nätet . Refunder ger dig pengar tillbaka på allt du handlar online.


Jag fick inte betala någon tull. Företagets kundtjänst svarar på mail inom en arbetsdag. Antal lampor, 1. Spänning, Spänning.


Har också kundtjänst , recensioner och forum, men kanske inte riktigt lika. Cykelkläder) Någon som har handlat här? Snyggaste cykelkläderna? Vi erbjuder över en. Fri frakt på köp över kr.


Lightinthebox kundtjänst

Swedish Det är . Yamaha Sport Touring. Lightinthebox är en . Kr0Kr4Spara: mindre. Elektroniikka, tietokoneen lisälaitteet, computer components, oheislaitteita, Sylimikrot, muistikortit, verkko. Då kanske vi hör ifrån kundtjänst på tisdag nästa vecka.


Har försökt nå företaget för justering av betalning efter retur men det är helt hopplöst. Handla Takbelysning och fläktar till låga priser online hos lightinthebox. Man fick bifoga en bild på kvittot så jag tog bild på paketet samt tullavin och kvittot. Hittade denan sidan och undrar om den verkligen är seriös? Sämsta någonsin!


Lightinthebox kundtjänst

Kan du snälla berätta för mig ditt . Allt samlat på ett ställe. Ger dig möjlighet att använda Klarna när och var du vill. KONTAKTINFORMATION. Lampan i Uddevalla AB. Norgårdsvagen 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.